2 Ağustos 2013 Cuma

Uyku, biraz uyku..

Arda' yı uyurken izlemek, fotoğrafını, videosunu çekmek hobilerim arasında yer alıyor.. Aslında "gündüz bebeğiniz uyurken mutlaka uyuyun, uykunuzu alın" tavsiyelerine uyan bir anne olmak isterdim ama maalesef gündüz çok verimli uyuyabilen bir insan değilim. Gerçi belirli bir uykusuzluk seviyesinde kucağımda Arda' yı emzirirken bile uykuya dalmışlığım çok vardır ama genelde o uyurken ben seyretmekle yetiniyorum.. Hatta çoğu zaman kayıttayım :)

İşte bu videomuzda da yaklaşık 3 aylık olan Ardacım yavrum kucağımda uyukluyor.. Aslında yarı uyanık gibi, sayıklıyor diyelim. Ama artık rüya mı görüyor, neler oluyorsa uyku sırasında şekilden şekile giriyor minik suratı. O kadar sevimli, o kadar komik ki, burada da kayda geçsin istedim :)



Herkese mutlu hafta sonları, hatta tatile çıkanlara şimdiden iyi tatiller diliyorum :)

2 yorum:

  1. ardacim ne tatlisin sen...
    kucuk bebek videosu izlemek cok tehlikeli!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bazen, özellikle kız bebek görünce yaşıyorum aynı hisleri :)

      Sil