31 Temmuz 2013 Çarşamba

Yılbaşı

Bizim için 2013' e giriş tabi ki diğerlerinden farklı oldu. Arda ile nasıl yaparız, nasıl ederiz derken, küçük bir ekiple Cem' de toplanmaya karar verdik. Annem ve babam bizde kaldılar. Cem, Duygu, Alper, Özge, Boran ve ben Cem' in evinde bir araya geldik. Ben hiç bir şeye karışmadım, her şeyi Duygu hazırladı. Özge de tatlı getirdi. Zaten bebekli olmanın en güzel yanlarından biri de bu sanırım, herkes "sen dur, sen bebeklisin, biz yaparız" diye bir iş yaptırmıyor size :)

Alper ve Özge, Arda' ya muhteşem bir yılbaşı kostümü almışlardı. Bana göre günün sürprizi buydu. İşte noel baba kostümüyle Arda :)




İlk etapta Arda' yı annemle babamla evde bırakıp biz Cem' in evine gittik. Güzelce yedik içtik derken saat 00.00' a yaklaştığında gidip Arda' yı aldık ki yeni yıla beraber girelim :) Her zamanki gibi sitede herkes balkonlarına çıktı, geri sayım yaptık hep bir ağızdan ve bitti.. Sonra Arda' yı geri götürmek yerine orada uyutmayı denedim ama ancak 01.00' e kadar dayanabildik çünkü uyumadı. Böylece bizim yeni yıl kutlamamız da geçen yıllara nazaran kısa sürdü ve eve döndük. Gece 02.00 gibi de hep birlikte uyumuştuk bile..











Eve geldikten sonra da yandaki fotoğrafı çektim. Bu da Arda'ya Sabri' nin hediyesi.

Daha önce de bahsettiğim gibi, bir süreliğine büyük eğlencelere, ev partilerine, emziren anne olunca doğal olarak alkole ara vermek gerekiyor. Bu durumda tek eğlenceniz bebeğiniz oluyor. Onu böyle maskot gibi giydirip kendi çapınızda eğleniyorsunuz :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder