5 Kasım 2013 Salı

Arda 1 yaşında!

Eveeeettt.. Bu yazıyla birlikte günümüze bayağı bir yaklaştığımı hissediyorum.. Aslında mutlaka yazmam gereken veya yazmak istediğim konuları atlamışımdır ama sonuçta Arda 6 aylıkken henüz hamileliğimi anlatarak başladığım bu yolculukta, aradaki farkı başarılı bir şekilde kapattığımı düşünüyorum :)

1 senenin nasıl da çabuk geçtiğine hala anlam veremiyorum, ama özellikle anlamakta zorlandığım konu şu, bu bebek ne zaman böyle büyüdü, bu kadar kısa zamanda nasıl başka başka tiplere girdi ve sonunda bebeklikten çıkıp çocuk kategorisine girdi? Mucize gibi..

Arda' nın ilk doğum günü elbette bizim için çok önemliydi. O her ne kadar anlamasa da, belki de ondan çok kendimiz için bu doğum gününü biraz abartmak istedik. Zaten 2. yıl muhtemelen evde kendi aramızda kutlarız. 3. yıldan itibaren de konseptin arkadaşlar ve oyun tarafına kayacağını bildiğimiz için, ilk yılı kendimize özel kılalım dedik.
Bu aşamada canım arkadaşım ve Arda' nın ebesi, ayrıca müstakbel kayınvalidesi Duygu' nun desteği anlatılmaz. Bana kalsa, ben hiiiiçç konseptmiş, parti malzemesiymiş, çerçeveymiş, baskıymış uğraşamazdım belki ama beni gazlayarak bu dünyanın içine çekti. İtiraf ediyorum ki o dünyaya bir kez dalınca da heeerrrrr şeyi istiyorsunuz. Allahım insanlar neler yapıyorlar, neleri düşünüyorlar, şaşırıp kalıyorsunuz araştırdıkça.. Zaten ben Fatoş, Özge ve son olarak da Duygu' nun bekarlığa veda organizasyonlarında bizzat yer aldığım için o konsepte aşinaydım. Sonrasında Arda' nın hastane odasını hazırlarken de kendimce bir şeyler yapmıştım hatırlarsanız. Son olarak Arda' nın doğum günüyle birlikte Duygu ile karar verdik, kesinlikle bu işe gireceğiz, detaylar yakında buradan paylaşılabilir, hazır olun :) Bu arada da bekarlığa veda, baby shower, bebek hastane odası, bebek ve çocuk doğum günü ile ilgili "ben bu işlerden anlamam, kendim uğraşmak istemem ama yaratıcı, güzel bir şeyler olsun" diyorsanız da şimdiden biz varız, belirtmek isterim :) Fotoğrafçımız bile var yani, o kadar söylüyorum.. Zaten bu güzel fotoğrafları da ona borçluyuz, kendisi biricik arkadaşımız, Arda' nın kirvesi ve müstakbel kayınpederi Cem :)

Öncelikle detayları paylaşayım:
Yer: Çekmeköy Tarihi Adana Park Kebapçısı
Yer konusunda uzun süreli git gellerimiz ve araştırmalarımız oldu. İlk olarak bizim sitenin bahçesinin piknik alanını organize edecektik. Sonra hava şartlarının açık alana müsade etmeyeceğini anlayınca sitenin bistrosuna yöneldik. Sonra madem böyle bir işe girişiyoruz dışarda olsun, daha iyisi olsun derken bizim civardaki sevdiğimiz, kahvaltıda başarılı sayılabilecek bir kaç yeri soruşturduk. Saçma sapan muhabbetler, "pastayı dışardan getirirseniz servis ücreti alırız" yok efendim "fazla süslemeye izin veremeyiz, diğer misafirlerimize ayıp olur" gibi gibi şeylerle karşılaşınca bayağı bir moralim bozulmuştu açıkçası. Ve itiraf etmeliyim ki burası hiç aklımıza gelmemişti ama iş yerinden bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine deneyince ve sonra sahibini de ortak tanıdıklarımız sayesinde kafalayınca "tamam" dedik, "işte budur." Kebapçı diyip geçmeyin, kişi başı 20 TL' ye bal kaymak dahil böyle güzel serpme kahvaltı, bu zamanda zor bulunur. Servisi de çok iyiydi, çok memnun kaldık. (Pazar günleri katmer tatlısı ve gözleme de var, fiyat kişi başı 30 TL)

Konsept: Papyon
Arda' nın kırmızı papyonu dahil, herkese verdiğimiz papyonları ben kendim yaptım, sonrasında da nazar boncuklu çengelli iğne alıp koyduk ki yakasına filan takmak isteyen olursa kullansın :) Kumaşları da tüm parti konseptinde kullandığımız renklere göre aldım; kırmızı, lacivert, mavi, beyaz ve bolca puanlı detaylar :)



















Malzemeler:
Balonlar Buyaka' daki Balon Evi mağazasından.
Peçetelik, çerçeve ve diğer minik pankart/konuşma balonlarının hepsini Duygu tasarlayıp, örnekleri de göndererek bir yere yaptırdı. Ben çok dahil olamadım ama iyi iş çıkardılar. Bu arada pankartları tuttuğumuz sopaları Duygucum kendi elleriyle silikon tabancasıyla yapıştırdı parti sabahı :)
Kürdanlara koyduğumuz minik etiketleri Duygu tasarladı, ben kendim etikete basıp yapıştırdım, tamamen el emeği :)
Hediyelik olarak TEMA' dan hediye fidan sertifikası verdik. Böylece doğaya da katkımız olmuş oldu, kesinlikle çok mantıklı.
Pasta, Deniz'in Mutfağı.. Artık bu işi yapan çok insan var ama Deniz Hanım gerçekten çok başarılı. Ayrıca şeker hamuru pastalarının en büyük problemi olan içinin kuru bir kekten ibaret olup, lezzetsiz olma durumu kesinlikle geçerli değil. Arda' nın pastasından bir kaç gün önce de Boran' a en sevdiği süper kahramanlardan biri olan Green Lantern pastası yaptı ki, son dakikada sipariş vermeme ve Green Lantern'i tanımamasına rağmen harika iş çıkardı. Arda' nın pastasını da ben internette araştırırken bulduğum bir pasta görselini gönderip, üzerine konsepti, istediğim renkleri ve değişiklikleri anlatarak sipariş verdim ve tamamen istediğim gibi geldi. Şiddetle tavsiye ederim..
Kurabiyeleri Duygu bir yere yaptırdı, hiç dahil olamadım ama çok güzeldi şekiller.. Sadece kargoda sıkıntı yaşadık, artık o da nazar boncuğu olsun dedik :)
Şeker kavanozları Arda' nın 40 mevlitinden kalma bir fikir.. Yine eksik olmasın dedik, bu sefer sadece mavi-beyaz badem şekeriyle doldurduk.
















 
 






Ve elbette bizi ve Arda'yı bu özel günümüzde yalnız bırakmayan tatlış sevdiklerimiz :)

































































Gelip de fotoğraflarda olmayan, gelmek isteyip gelemeyen, arayan, soran herkese de ayrıca bir kez daha buradan teşekkürler. Herkesin sayesinde çok güzel bir gün yaşadık birlikte. İnşallah Arda' nın çevresinde hep böyle güzel insanlar olur..

Öpücüks! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder