7 Kasım 2013 Perşembe

Arda yürüyor!

Arda' nın fazlasıyla hareketli bir çocuk olduğunu daha önce söylemiştim sanırım. Kendisi emeklemenin hemen ardından koltuk kenarlarına tutunup sıralamaya başlayınca ben yaşını doldurmadan yürüyeceğini düşündüm hep. Sonraki aşamada ellerimizden tutarak, kendi yürüteciyle ama en çok da yandaki videoda görülen tekerlekli puflarla resmen koşturmaya başladı :) (Bu kayıt 9 Eylül' de, Arda tam 11 aylıkken..)
Daha sonra belki de fazlaca düşüp kalkmanın etkisinden bir durakladı. Aslında gayet sağlam basmasına ve adım atabilmesine rağmen elimizi tutmadan yürümeyi reddediyordu. Ben de bir yandan yürüsün isterken, bir yandan yürümeye başlayınca hep peşinde olmak gerekecek, iyice yorucu olacak diye üstüne gitmiyordum.

Genelde çocuklar yaşında yürür derler ya, bizimki de doğumgünü partisinin sabahında, yani 5 Ekim' de kıyafetini ve ayakkabısını giydikten sonra odasında 3-4 adım atmayı başarmıştı. Sanki mesaj vermek ister gibi, "madem yaşımı başımı aldım, ayakkabımı giydim, papyonumu taktım, o zaman ben de kimse elimi tutmadan yürürüm arkadaş" der gibi :)

2 gün sonra, 7 Ekim 2013 Pazartesi akşamı  evde yandaki videoyu kaydederek Arda' nın resmen ayaklanmasını yakalamış oldum :)

Bu videodan geçtiğimiz haftaya kadar adımlar hep böyle yavaş ve mesafeler kısaydı. Geçen hafta Arda evin içinde tamamen bağımsız bir şekilde, bir yandan dengesini sağlamak için eller havada, koşar adım gezmeye başladı :) Gerçekten çok komik görünüyor, bir ara yakalarsam videosunu kaydederim yine :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder