18 Nisan 2013 Perşembe

Günler hızla geçiyor

2. trimester ı bitirdim biliyorum ama çok sevdiğim 2 fotoğrafı paylaşmak istedim :)




Bu fotoğraf 13 Haziran 2012' de (22. hafta) çekildi. Ofise bayilerimizden biri kendi bahçesinden taze erik ve kiraz göndermiş, benden mutlusu olamaz.. Burada karnım oturuşumdan dolayı yine olduğundan büyük görünüyor ama bence süper :)














Yandaki fotoğraf da 28 Haziran 2012' den.. Üzerimdeki elbise kendi eserim. Diktiğim ilk hamile elbisem olduğu için detaylarıyla çektirip grururla instagram a yüklemiştim :) Kumaşı çok ince, bildiğiniz basma denilen cinsten, dolayısıyla o sıcak günlerde çok rahat etmemi sağlıyordu. Daha önce de söylediğim gibi bunları toplayıp ayrı bir post hazırlayacağım :)







Şimdi gelelim 3. ve son döneme..

Temmuz ayı gerçekten çok sıcak geçti. Ben yazı çok fazla severim ve hamile olmama rağmen durumdan çok şikayetçi olmadım çoğu zaman. Ama özellikle iş çıkışında bütün gün açık otoparkta kalmış arabama binmek tam bir işkenceydi. Bu arada hamileliğimin sonuna kadar araba kullanabildim :)

Aşağıdaki fotoğrafı  22 Temmuz 2012' de (26. hafta) çektim. Gerçekler tüm çıplaklığıyla karşınızda :)



27. haftasında Arda' nın odası için annemle alışverişe çıktık. Odada Ayşegül' ün (Boran' ın kız kardeşi) odasından kalma dolap ve şifonyer mevcuttu. Daha önce kahverengi olan bu mobilyaları Gülten Anne biz evlenirken yeniletip, beyaza boyatarak bize hediye etmişti. Eski mobilya oldukları için çok sağlam, gerçek ahşap, şimdikiler gibi sunta üzeri kaplama değil :) Dolayısıyla ben de sevinerek kabul etmiştim hemen. Bu durumda bizim mobilya anlamında almamız gereken tek şey Arda' nın yatağıydı ama ben extra olarak bir de sedir yatak almak istiyordum. Zira annemin bizde kalması durumunda onun için kullanabileceğimiz bir yatağımız yoktu. Bazasını saklama alanı olarak kullanmak, sedir şeklinde olacağı için normal zamanda koltuk gibi görünecek bir şey vardı aklımda. Neyse ki fazla dolaşmadan evimize çok yakın olan Modoko' da istediğim şekilde hem beşiği hem de sediri yapacak bir yer bulduk. Aynı yerde, mevcut olan dolap ve şifonyer için de yeni kulplar yaptırdık. Aklımda hep mavi duvarlar, beyaz mobilyalar, sarı ve açık yeşil aksesuarlar vardı. Öyle de oldu. Bir de evlenirken perdelerimizi yaptırdığımız yerden güzel bir perde siparişi verdik. Benim favori parçam perdeydi :) Arda' nın odasını tüm parçalarıyla ayrı bir post olarak yazacağım.

28. haftada şeker yükleme testine girdim. Emel Hanım daha önce zaten yasaklamış olduğu için maalesef tatlı yiyemiyordum, dolayısıyla hamilelik şekeri ihtimali de çok düşüktü. Test sonuçlarında da herhangi bir şey çıkmadı. Bu haftada aldığım kilo toplamda 8 olmuştu ve Arda da tam tamına 1 kg 300 gr görünüyordu :)

28. haftadan kareler..






















29..























30..
Bu fotoğrafların hepsi ofiste canım kuzum arkadaşım Aslı tarafından çekildi.. O zamanlardaki en büyük eğlencemizdi :)
30. haftayı geride bıraktığımızda, artık Arda' nın odası boyanmış, perdesi ve avizesi takılmıştı. Dünyanın en büyük ve önemli olayı o odayı hazırlamaktı benim için..
Geriye 10 haftalık bir süreç kalmıştı.. O an yaklaştıkça bende bir sabırsızlık, bir heyecan, biraz korku, biraz endişe, aklımda binbir türlü sorular.. devamı çok yakında bu blogda :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder